Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Arenys de Mar ha rebut una subvenció de 46.542,55 euros de la Diputació de Barcelona per a cobrir les despeses extraordinàries amb motiu de les contingències causades pels aiguats de l'octubre de 2016 al Maresme.
En el cas de la nostra vila, la quantitat atorgada s'ajusta al total de la subvenció sol·licitada pels Serveis Tècnics municipals i servirà per arranjar els rials malmesos pels torrencials, fer el buidat del sorrer de la Riera (de 2.000 m3), així com dels sorrers superior (afectació a l'escola bressol i escola Sinera) i inferior (afectació al veïnatge del c/ Pau Costa) del Rial del Bareu. Aquests diners també es destinaran al buidat de la barrera de protecció de la Nacional II i per estabilitzar el despreniments de la penya del Maltemps.
La totalitat dels treballs s'haurà d'executar abans del 31 de desembre de 2017 i les despeses es podran justificar fins al març de 2018.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00