Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Nadal?... Bah! Ximpleries!

El proper diumenge 17 de desembre el Taller de Teatre de l'Espai Jove us convida a veure un espectacle molt especial. Els diferents grups del Taller de teatre representaran els gags de Nadal. Hi haurà dos passis, un a les 5 de la tarda i l'altre a les 7, al teatre dels Seràfics.

Prepareu-vos per veure una deconstrucció del Christmas Carol (Conte de Nadal) de Charles Dickens. L'entrada és gratuïta i el contingut molt apte per a tots els públics!

Des de la Regidoria d'Infància i Joventut us animem a gaudir d'aquesta activitat per a tota la família.

Publicat el 14 de desembre de 2017
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^