Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Ajuntament rep els esportistes locals que han triomfat en la temporada 2017-2018

Aquest dimarts a la tarda va tenir lloc la recepció oficial als esportistes del Club Taekwondo Viro que han aconseguit ser medallistes en la temporada que tot just s'ha acabat. En un acte celebrat a la sala de Plens de l'Ajuntament, els atletes van rebre el reconeixement per part de l'alcaldessa i el regidor d'Esports.

En els pròxims dies, l'Ajuntament també oferirà una recepció institucional a la resta de clubs de la vila.

Així, el divendres 22 de juny es rebrà al Club d'Hoquei, mentre que el dimarts 26 de juny serà el torn del Club Futbol Arenys i del Vòlei Arenys.

D'altra banda, el Futsal i el Sinera United tindran la recepció el 3 de juliol, i el 5 de juliol es rebrà al club de Tir amb arc, la Penya Apa Anem-hi i el Club Nàutic.

En tots els casos es farà a les 7 de la tarda a la sala de Plens de l'Ajuntament.

Publicat el 20 de juny de 2018
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^