Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Ajuntament se solidaritza amb el dia mundial de l'ELA

elaAvui, 21 de juny, és el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA), i l'Ajuntament d'Arenys de Mar se suma a la campanya FES UN GEST PER L'ELA.

Ho farà aquest vespre il·luminant la façana de l'Ajuntament de verd, color representatiu de la Fundació Miquel Valls, la qual lluita contra aquesta terrible malaltia i treballa per la millora de la qualitat dels afectats d'ELA i les seves famílies a tot Catalunya.

Publicat el 21 de juny de 2018
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^