Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Ajuntament condemna l'agressió patida per una treballadora social de Salt

El consistori arenyenc s'ha adherit a la convocatòria d'aquest dimarts, a les 12 del migdia, per a la lectura del Manifest com a condemna a l'agressió que ha patit una treballadora de serveis socials de Salt en el desenvolupament de la seva tasca professional.

És indispensable que ens unim i treballem plegats en la defensa dels nostres drets, de la nostra professió i de la protecció de la nostra integritat física i psicològica, perquè serà l'única forma en què podrem treballar pels drets de tota la ciutadania amb qualitat i professionalitat.

Tot seguit, es farà un minut de silenci.

DIMARTS, 27 DE NOVEMBRE, A LES 12:00 H, A LA PLAÇA DE L´AJUNTAMENT

Publicat el 27 de novembre de 2018
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^