Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Amb la tornada de les vacances la OMIC també s’incorpora i torna a donar servei als ciutadans d’Arenys de Mar. Des de l’1 de setembre la OMIC presta novament el servei de defensa dels consumidors i usuaris. Hi ho fa de manera presencial.
Les hores d’atenció segueixen sent els divendres de 10 a 13 hores.
La cita amb la OMIC es pot obtenir trucant al telèfon 93.7922264 de 9’00 a 14’00h de dilluns a divendres.
L’objectiu de la OMIC és resoldre tots els dubtes i conflictes que se’ls hi generin als consumidors i usuaris del municipi en la compra de bens o serveis de consum. Evidentment la crisis pel coronavirus ha generat molts conflictes.
L’estat d’alarma d’abans de les vacances de l’agost va generar infinitat de problemes relacionats amb els viatges cancel·lats, els espectacles suspesos, ventes per internet que no han arribat, cobraments de quotes per serveis que no s’ha prestat, i moltíssim altres qüestions que de ben segur se sumaran a les ja habituals reclamacions contra companyies de serveis (aigua, gas o llum), telefonia i internet, bancs, asseguradores, tallers de reparació de vehicles... O assumptes relacionats amb les garanties d’aparells electrodomèstics (mòbils, ordinadors,...)
La OMIC s’ha estat especialitzant amb tot el que té a veure amb les moratòries hipotecaries, de lloguer d’habitatge, de crèdits personals. Els temps ens obliguen a actualitzar-nos davant de la multitud de legislació que es va generar durant l’estat d’alarma i que encara estem paint o intentant digerir.
En definitiva, ens espera un curs complicat en quant a la defensa dels consumidors i usuaris, però des de la OMIC, com sempre hem fet, seguirem recolzant el sector consumidorista i atenent els dubtes, consultes i reclamacions que generin aquesta nova etapa econòmica que no sembla tenir un futur gaire cert.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00