Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Les activitats del Gimnàs de la Gent Gran es traslladen, aquesta setmana, al Port d'Arenys per dur a terme el seu programa esportiu d'estiu en un entorn més fresc. Hi participen 73 persones.
Aquesta setmana han començat amb l'activitat d'aiguagim Club Nàutic d'Arenys de Mar i, posteriorment, també faran activitats de vela adaptada per a gent gran i passejades. D'aquesta manera, l'activitat del Gimnàs municipal segueix en funcionament i s'adapta a la temporada de calor buscant activitats més d'acord a les dates estivals.
Aquesta activitat està pensada per als inscrits al Programa de Salut i Qualitat de Vida, amb l’objectiu de continuar amb la pràctica esportiva durant el mes de juliol i, alhora, relacionar-se amb persones de les seves característiques socials i culturals.
A més, també es pretén conscienciar els participants de la importància que té en el nostre organisme la realització d’activitat física i dels beneficis que té per a la salut, millorant així la seva qualitat de vida envers l’esport i les relacions personals.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00