Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Arenys ha ampliat l’arbrat urbà amb la plantació de 55 nous exemplars a finals d’any gràcies a una subvenció del programa Adaptaclima 2030, amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona.
L’actuació s’ha dut a terme en diversos punts del municipi — Bareu-Tronqueda, Arxipreste Rigau, Bisbe Pol, Pare Fita, Mirador Maltemps, plaça Salvador Espriu, plaça de l’escola bressol Els Colors i Valldegata Draper— amb l’objectiu de reforçar el verd urbà i millorar el confort climàtic dels espais públics. S'han plantat lledoners, plataners, alzines i prunus.
El cost total de la intervenció ha estat de 68.288,40 euros, finançats dins la línia de subvencions Adaptaclima 2030, que impulsa la Diputació per ajudar els municipis a adaptar-se als efectes del canvi climàtic.
La línia Adaptaclima 2030 té com a finalitat garantir que tots els municipis de la província desenvolupin accions d’adaptació climàtica, com la creació d’espais d’ombra, la instal·lació de tendals, la generació de refugis climàtics, la implantació de solucions basades en la natura o mesures d’estalvi i eficiència de recursos.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00