Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
TAULER D'ANUNCIS 2000 - 2008
Anunci sobre l'IBI

Es recorda  que el dia 19 de juny acaba el període pagament en voluntària
de l'Impost de Béns Immobles. És important en especial per aquells ciutadans que no tenen els tributs domiciliats.
En aquest cas han d'anar a l'entitat bancària i fer el corresponent pagament. Si algú no ha rebut la notificació i no tenia el rebut domiciliat cal que passi per l'oficina de Recaptació (Riera Pare Fita, 90) a buscar una còpia del document cobratori.

Publicat el 13 de juny de 2000
Imprimir
^