Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
La Policia Local activa un nou telèfon per gestionar tràmits administratius a partir de l'1 de novembre

L’Àrea administrativa de la Regidoria de Governació comptarà a partir de l’1 de novembre amb un nou telèfon per a la gestió dels tràmits administratius per tal de millorar l’atenció al ciutadà. Es tracta del número 93 795 99 13 i servirà per a consultes relacionades amb les ocupacions de via pública, els talls de carrers per obres i el trasllat de mobles, els informes d’accidents i les denúncies de trànsit, així com per fer els tràmits del DNI.

Aquest nou telèfon substituirà el número de centraleta al qual es trucava fins ara per a gestions administratives, el 93 795 99 01, que quedarà per a qüestions policials. D’aquesta manera, s’evitarà el retard en l’atenció telefònica als usuaris i la centraleta es destinarà a tasques prioritàries de seguretat. 

El nou número de telèfon 93 795 99 13 estarà disponible a partir de l’1 de novembre tots els dies laborables, de les 9 fins a les 14 hores. El personal administratiu atendrà trucades relacionades amb: 

  • Ocupació de la via publica i talls de carrers per obres o trasllat de domicilis.
  • Informes i altres tràmits relacionats amb accidents de trànsit.  
  • Denúncies de circulació.
  • Qüestions judicials relacionades amb citacions i notificacions efectuades per la Policia Local.
  • Sol·licitud d'informació referent al DNI i petició de cita quan hi hagi disponibilitat.

D'altra banda, per a qüestions relatives a l'aparcament de la zona blava s'ha de trucar a l’empresa Interpàrquing, tel. 93 792 50 78.

Publicat el 15 d'octubre de 2024
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^