Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
La Biblioplatja obre aquest dimecres 16 de juliol


activitat biblioplatjaLa Biblioplatja es posa en marxa aquesta setmana a la platja de la Picòrdia. L’equipament repeteix ubicació i es posarà a la sorra al davant de la riera, a prop del punt de socorrisme, per tal d’acostar-se més als banyistes. Aquest servei estival de la Biblioteca d'Arenys obre al públic aquest dimecres 16 de juliol i estarà actiu fins al 5 de setembre. El seu horari serà de dilluns a divendres, de 10 a 13.30h i de 17.30 a 20h.

Es tracta d'un servei que cada estiu acosta la Biblioteca i el plaer de la lectura a la platja de la Picòrdia, permetent que els usuaris puguin fer lectura de llibres i premsa, alhora que s'ofereixen activitats culturals i de lleure obertes a tothom.

La Biblioplatja torna amb una programació plena d’activitats per a tots els públics. Hi haurà des de Hores del Conte fins a tallers creatius i culturals, el cicle de natura i el consolidat festival “Arenys de Contes”, amb sessions de narració per a adults, algunes de les quals es realitzen en un entorn tan especial com una passejada en golondrina pel litoral.

Entre les novetats d’enguany, hi ha dos tallers d’Sketching el 4 d’agost i 1 de setembre, una xerrada sobre herbes remeieres amb Mariona Picart el 26 d’agost, l’activitat per a joves “Curs nou, noves lectures!” a càrrec de Mixa el 3 de setembre, i la presentació de les audiogimcanes de l'Oficina de Turisme “El Tresor d’en Puntafí” i “El Secret del Gran Calamar” a càrrec de Marta Catalan el 12 d’agost. 

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia. Es pot fer trucant al 93 792 32 53, per correu a b.arenysma.pff@diba.cat , o presencialment a la biblioteca.

Consulta el programa complet aquí. 

Publicat el 14 de juliol de 2025
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^