Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Arenys de Mar ha acollit la tarda d’aquest dimarts 3 de febrer un acte d’homenatge a l’arenyenca, Laia Gómez, com a Pubilla de Catalunya. Hi ha assistit l’alcalde, Estanis Fors, regidors de govern, el president de Foment de les Tradicions Catalanes, Arnau Akthar, l’Hereu de Catalunya, Francesc Moreno , representants del pubillatge arenyenc actuals i d’anys anteriors així com d’altres municipis.
Estanis Fors ha destacat el fet que Catalunya compti amb Laia Gómez com a Pubilla i li ha entregat una almorratxa com a reconeixement. També ha agraït la seva tasca com a ambaixadora d’Arenys arreu del territori.
Laia Gómez s’ha mostrat agraïda per aquest acte celebrat a l’Ajuntament com a reconeixement a un títol que se li va donar a principis del passat mes de desembre a Montserrat.
Arnau Akthar ha destacat el fet que la vila ha tingut representació en el pubillatge nacional en diverses ocasions des del 1994, especialment perquè demostra que a Arenys es viuen i hi ha implicació amb les tradicions i el fet portar el nom de la vila arreu.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00