Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
A banda de continuar amb la
campanyapromoguda des del Servei Català del Trànsit, sobre l´obligatorietat de l´ús del cinturó de seguretat, detectant i denunciant les infraccions al respecte, la Policia Local d'Arenys enceta noves accions aquesta setmana.
La primera tindrà especial incidència en la vigilància sobre l´ús no autoritzat dels estacionaments reservats a persones disminuïdes físiques. Els infractors d'aquesta norma s´han de conscienciar que amb el seu incivisme no estan perjudicant l´interès general de la resta de conductors, sinó en concret d´aquells que pateixen problemes de mobilitat.
D'altra banda, es portaran a terme dispositius de control dels conductors per comprovar que no condueixen sota els efectes de l´alcohol o les drogues. Aquests seran els primers dispositius realitzats a Arenys de Mar en què la Policia Local disposarà de mitjans per detectar la presència de drogues consumides pels conductors, la qual cosa pot comportar fortes sancions administratives i fins i tot penals, donat que aquestes conductes perjudiquen enormement la seguretat viària posant en perill la vida de la resta de conductors i vianants.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00