Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Comencen els treballs del Procés Participatiu 09
quintana2La millora del camí de Can Quintana, obra seleccionada en el Procés Participatiu 2009, ja s'ha començat a executar. Aquests dies s'estan realitzant els primers moviments de terres que formen part dels treballs de reforestació i arranjament general de l'espai que comunica el cementiri d'Arenys de Mar amb el complex esportiu Fondo de les Creus. Una actuació que compta amb un pressupost de 54.000 euros inicials. Recordem que el Procés Participatiu, impulsat per la regidoria de Participació Ciutadana, permet a la ciutadania escollir aquelles obres que volen que s'executin a la vila amb una part de la partida d'Inversions que contempla el Pressupost Municipal. Aquestes fotografies mostren l'abans i el després dels treballs que s'hi estan executant.


quintana1

 En aquest sentit, fa pocs dies va finalitzar l'última de les obres previstes dins del Procés Participatiu del 2008. Es tracta de la urbanització del carrer d'en Goday, on quedava pendent la pavimentació. El resultat final s'aprecia amb la següent imatge.

goday

La regidoria de Participació Ciutadana d'Arenys de Mar fa el seguiment de les obres del Procés Participatiu, així com de la resta d'accions que es fan des d'aquesta regidoria, a través d'aquesta pàgina.

Publicat el 3 de març de 2009
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^