Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Txell Sust i Agust Tharrats Trio, al 18è Festival de Jazz d'Arenys de Mar
La cita és divendres 21 d'agost a les 11 de la nit al pati del C.C.Calisay

Txell Sust i August Tharrats es professen fidelitat des de fa 13 anys. Durant aquest llarg matrimoni, han passejat el seu swing-blues fresc i vitalista per gairebé tots els escenaris catalans. Tenen força, transmeten sentiment i els seus concerts són un mar de bones vibracions. Txell Sust juntament amb el piano d´August Tharrats, ens ofereixen una música plena de feeling, ritme i amb un swing contagiós que es fica l´audiència a la butxaca.

L´August és, sens dubte, el pioner del blues i boogie woogie piano a Catalunya. Admirador dels pianistes de l´escola de Kansas City com Jay McShann, reconegut 'bluesman' de l'escena nacional, destaca la seva qualitat interpretativa i honestedat sobre l'escenari. Músic capaç de captivar els espectadors amb un estil personal replet de blues swing i boogie-woogie, i amb gran capacitat de comunicació.

Ha estat el pianista del grup Big Mama-The Blues Messangers fins al 1992, formació amb la que es va donar a conèixer dins el panorama nacional. A partir del 92 Tharrats lidera el seu projecte personal en formació de trio que, un any més tard, incorpora a la cantant Txell Sust, la que va ser corista d´Alejandro Sanz a les gires internacionals. De veu sensual, coqueta, carregada de precioses variacions sonores, Txell és una de les revelacions del jazz vocal.

Formació:

Txell Sust, veu
August Tharrats, piano
Nono Fernández, contrabaix
Anthon Jarl, bateria

Entrades a la venda el mateix dia del concert, a partir de les 10 de la nit, a taquilla

 

Per més informació podeu trucar al 937924188

Icona Parquing Jardins del Xifré a 50 metres del recinte

Organitza:

Logo Ajuntament    Logo Cabalcada

Col·labora:

Logo Diputació
Publicat el 17 d'agost de 2009
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^