Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Nit de Reis...
L'Organització Cavalcada de Reis (OCR) i l'Ajuntament d'Arenys de Mar ja ho tenen tot a punt per a l'arribada de Ses Majestats els Reis de l'Orient a Arenys de Mar, a partir de les 6 de la tarda. Aquest any, si el temps ho permet, després del seu recorregut per la Riera de la vila i un cop saludades les autoritats, els Reis recolliran les cartes dels infants a la plaça de l'Ajuntament. En cas de pluja, Ses Majestats no es quedaran sense recollir les cartes d'Arenys de Mar i per això es recolliran a la Sala Polivalent del C.C.Calisay.
Última hora: a causa de l'avís de pluja per tota la tarda-vespre, els Reis de l'Orient recolliran les cartes a la Sala Polivalent del C.C.Calisay. Pel que fa a la Cavalcada, està previst que faci el recorregut habitual fins a la plaça de l'Ajuntament, tot i que si plou Ses Majestats aniran directament al C.C.Calisay.
La mateixa nit que nens i nenes d'arreu del país esperen ansiosos l'arribada dels Reis de l'Orient, a Arenys de Mar una tradició fa que el carrer sigui una festa: la nit de Reis és, a Arenys de Mar, la nit de Naps i Cols. El jovent arenyenc que ho vulgui es trobarà a partir de les 10 de la nit al C.C.Calisay per sopar (cal comprar tiquet) i al llarg de la nit es faran diferents activitats entorn els naps i les cols. La festa jove s'acabarà amb una xocolatada, pels volts de les 4 de la matinada. La Regidoria d'Infància i Joventut i el col·lectiu TRES-A organitzen aquestes activitats.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00