Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
La comissió d'homenatge a mossèn Martí Amagat comença a treballar
La comissió de treball es va reunir aquest dijous per primera vegada per posar en marxa els actes d'homenatge a mossèn Martí Amagat, difunt el passat mes de maig.

mossènMossèn Martí Amagat i Matamala (27/8/1931 - 21/5/2011) va ser rector d'Arenys de Mar durant 32 anys, temps en que va esdevenir un personatge molt proper i estimat a la vila. És per això que s'ha format una comissió de treball per preparar tot un seguit d'actes per homenatjar-lo durant el 2012.

Algunes de les propostes que han sorgit fins ara són publicar el llibre Nadales a prop del mar, amb el recull de nadales escrites per mossèn Martí Amagat durant el seu rectorat a Arenys de Mar, editar un volum de Quaderns d'Estudis Arenyencs dedicat a la seva persona, o celebrar un recital amb poemes de la seva producció i estudiar la creació d'un premi de poesia que porti el seu nom dins de la Mostra Literària d'Arenys de Mar, de la qual ell en va formar part com a jurat durant molts anys. A més, també s'ha plantejat recuperar el vídeo Vint-i-cinc anys en comunitat, de l'any 1999, posar el seu nom a un carrer de la vila o nomenar-lo Fill Predilecte d'Arenys de Mar in memoriam.

La comissió d'homenatge, que es tornarà a reunir d'aquí a tres setmanes, està formada per diversos veïns vinculats a la vida associativa de la vila, però tothom que ho desitgi s'hi pot incorporar adreçant-se a Mercè Cussó, directora de la Biblioteca Municipal P. Fidel Fita.

Publicat el 7 d'octubre de 2011
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^