Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Ajuntament fomentarà la convivència a les comunitats de veïns amb un taller
El repte de viure en una comunitat de veïns és el títol d'aquest taller que la Regidoria de Participació Ciutadana ha programat pels dies 1 i 4 d'octubre, de 18 a 21h, al C.C. Calisay.

comunitats veïnsAquest taller està especialment adreçat a persones de moviments veïnals, presidents de comunitats de propietaris i a qualsevol persona en general que hi vulgui participar.

El seu objectiu és que les persones propietàries i/o usuàries d’una comunitat coneguin les normes de convivència i aprenguin a respectar-les, així com generar i compartir actituds i comportaments de convivència comunitària entre veïns i contribuir a resoldre els conflictes que es generin.

El taller és dividirà en dues sessions diferenciades. La primera d'elles, que es farà l'1 d'octubre, tindrà una primera fase discursiva introductòria i una segona part més participativa i il·lustrada amb exemples pràctics.

Pel que fa a la segona sessió, prevista pel 4 d'octubre, serà bàsicament pràctica i resoldrà dubtes o conflictes dels propis assistents per elaborar conjuntament nous aprenentatges pràctics envers actituds d’acceptació i recepció de nous veïns en les comunitats.

Tothom que vulgui participar al taller només cal que ompli aquest formulari d'inscripció.

Publicat el 13 de setembre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^