Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Celebrem Santa Cecília!
L'Escola Municipal de Música Carles G. Vidiella ha programat dues activitats musicals per aquest dimecres.

concert d'arpaAmb motiu de Santa Cecília, patrona dels músics, l'Escola Municipal de Música Carles G. Vidiella d'Arenys de Mar organitzarà un seguit d'audicions per tal d'apropar la música a tota la població i, en especial, als escolars de la vila. És per això que aquest dimecres 21 de novembre, s'ha preparat una cantata al Teatre Principal per a les escoles Joan Maragall, Sinera i La Presentació, que porta per nom Al ball sense un badall, amb música de Guida Sellarès i lletra de Miquel Desclot.

Les representacions es faran al Teatre Principal en tres sessions (9.30, 11 i 15.30 h), i els intèrprets seran alguns professors i músics vinculats a l'escola, un grup d'alumnes de cant coral i el cor Tiamat. 

Amb la cantata Al ball sense un badall es vol contribuir a la difusió de la música tradicional catalana, oferint un tast de les cançons tradicionals d'arreu dels pasïsos catalans amb els seus instruments també d'arrel tradicional com gralles, flabiol i tamborí, acordió diatònic, ximbomba, flauta de bec, pandereta, mandolina, i també de guitarres, percussions, contrabaix i viola de roda.

A més, el mateix dimecres a les sis de la tarda, l'Escola Municipal de Música oferirà un concert d'arpa-viola a l'auditori Josep M. Arnau del C.C. Calisay obert a tota la ciutadania. L'arpista Joan Manuel Chouciño interpretarà una sèrie de peces amb l'arpa i ens explicarà tot el que vulguem conèixer sobre aquest instrument. En el concert també hi col·laboraran dos alumnes de l'escola.

Publicat el 20 de novembre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^