Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Preparació de la primera sortida del programa de Passejades de la Gent Gran
A Rellinars (Vallès Occidental)

El dijous 22 de novembre s’inicia el Programa de Passejades de la Gent Gran del curs 2012 – 2013; el destí serà Rellinars, a la comarca del Vallès Occidental.

 

Aquest programa està pensat per al col·lectiu de la gent gran de la vila que està inscrita en el programa de Gimnàstica Municipal. L'objectiu és visitar els Parcs Naturals de Catalunya donant a conèixer les seves característiques i bellesa, a més de relacionar-se amb persones de les seves característiques socials i culturals, millorant així la seva qualitat de vida.

La sortida serà a les 08 hores al Calisay i està previst arribar sobre les 18 hores aproximadament.

Un cop a Rellinars, la gent la dividirem en dos grups:         

       Grup dels agosarats: itinerari de les Barraques i fonts de Rellinars:

§       Balma de l’Andalò, barraques de les Cases, barraca de la vinya del Masnou, fonts de Rellinars, barraca d’en Pere Baqué, el Casot, Balma de la font del Càntir, barraca de Casajoana i Església de Sant Pere i Sant Fermí                            

§       Dificultat mitja - alta; aprox. 9 Km.

 

       Grup dels Sensats: itinerari de les Barraques i fonts de Rellinars:

§       Barraca d’en Pere Baqué, el Casot, Balma de la font del Càntir, barraca de Casajoana, fonts de Rellinars i Església de Sant Pere i Sant Fermí.

§       Dificultat mitja - alta; aprox. 6 Km.

 

Recomanacions per la Passejada :

Alimentació:  cal aconsellar als participants que mengin alguna cosa a casa (que no vinguin havent pres només el cafè).

Han de portar aliments per a un àpat lleuger: esmorzar i aigua (50 cl)

 

Equipament:  calçat apropiat (com a mínim bambes de sola gruixuda), gorra, motxilla petita, cantimplora, bastó d’excursionista. Si el temps és insegur: protecció per a la pluja (capellina, paraigua,...).

 

Recordatoris:  Cal insistir que portin únicament allò necessari per evitar anar massa carregats.

 

 

Programació passejada a Rellinars

 

 

Publicat el 23 de novembre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^