Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
I elles escabellades vora el mar al Centre d'Artesania de Catalunya
L'exposició, inspirada en la col·lecció de moda dissenyada amb motiu de la 25a Diada de la Puntaire, es pot visitar fins el 19 de maig.

exposició "i elles escabellades"Aquest dijous 21 de març s'inaugura al Centre d'Artesania de Catalunya l'exposició I elles escabellades vora el mar, elaborada a partir de la col·lecció de moda femenina dissenyada per Guillem Pou amb motiu de la 25a Diada de la Puntaire, organitzada per l'Ajuntament d'Arenys de Mar, i que va comptar amb la col·laboració de les puntaires de l'Associació de puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar.

L'exposició, que es pot visitar des del 15 de març, mostra alguns dels vestits, esbossos, fotografies i patrons d'aquest projecte que posa en valor un producte artesà i tradicional, com és la punta artesana, amb un llenguatge novedòs i juvenil

La inauguració de l'exposició es farà el proper dijous 21 de març a les 19.30h. al Centre d'Artesania de Catalunya al carrer Banys Nous, 11 de Barcelona, i tindrà la presència del gerent del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, Miquel Rodríguez; el regidor de Cultura de l'Ajuntament d'Arenys de Mar, Joan Miquel Llodrà; el propi dissenyador i puntaires de l'Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar.

Publicat el 20 de març de 2013
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^