Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Reciclar residus ens fa viure
L'Ajuntament d'Arenys de Mar posa en marxa una campanya de reforç de la recollida selectiva en els sectors de la vila que realitzen el porta a porta.

residusAmb l'arribada de l'estiu són moltes les persones que venen a estiuejar a Arenys de Mar i és per aquest motiu que des de l'Àrea de Medi Ambient s'inicia una nova campanya de reforç de la recollida selectiva en els sectors porta a porta sota el nom Reciclar residus ens fa viure.

A partir del dia 18 de juliol un grup d’informadors ambientals realitzarà visites a les llars dels sectors on més s’incrementa la població durant l’estiu, i també dels sectors on s’acostumen a detectar més incidències de bosses lliurades incorrectament.

A través d'aquestes visites es pretén promoure un comportament responsable amb les deixalles que generem, conscienciant sobre la separació de les diferents fraccions (vidre, paper, envasos, orgànica i resta) i que es dipositin al carrer segons el calendari establert.

Així mateix, del 27 aI 31 de juliol romandrà oberta l'exposició Dóna la volta. Del residu al recurs cedida per l'Agència de Residus de Catalunya, a la Sala Polivalent del Centre Cultural Calisay, en horari de 10 a 14 h i de 17 a 20 h (excepte diumenge 28 només en horari de matí), i que explica en què es converteixen els diferents tipus de residus que generem un cop els portem a cadascuna de les plantes de tractament.

Juntament amb l'exposició trobareu un punt informatiu on podreu resoldre qualsevol dubte que tingueu entorn de la recollida selectiva i rebreu una mostra d'adob feta a partir de residus vegetals. Hi sou tots convidats!

Publicat el 16 de juliol de 2013
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^