Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Comença una nova temporada de la Biblioplatja

Torna la Biblioplatja a la plaça de les Palmeres amb una programació on hi destaquen les activitats relacionades amb l'Any Espriu.

bibliplatjaA partir d'aquest dimecres 17 de juliol i fins al 30 d'agost la Biblioplatja s'instal·la de nou a prop del mar per fer extensibles els seus serveis a totes aquelles persones que vulguin gaudir alhora de la platja i de la lectura. Durant un mes i mig, l'equipament restarà obert de 10 a 13.30 h i de 17.30 a 20 h a la plaça de les Palmeres i disposarà dels serveis de lectura i préstec de documents tant per a infants com per a adults. També s'hi podrà trobar la premsa del dia i una selecció de publicacions periòdiques. L'espai també farà la funció d'Informador Turístic, oferint als usuaris tota mena de documentació relacionada amb la vila, complementant el servei que ja dóna L'Oficina de Turisme d'Arenys de Mar.

Enguany la Biblioplatja ha volgut participar en l'homenatge al centenari del naixement de Salvador Espriu. És per això que algunes de les activitats programades giraran a l'entorn de la figura de l'escriptor. Entre elles, s'hi podran trobar Hores del Conte dirigides a infants a càrrec de diversos narradors i una passejada literària conduïda per Ramon Verdaguer.

Tot i això, les activitats tradicionals de la Biblioplatja no han perdut protagonisme i tothom que ho vulgui podrà repetir l'experiència de participar en la demostració de cuina d'estiu, conduïda per Rosario Montoza; les passejades amb Golondrina i el Festival Arenys de Contes, que arriba aquest any a la desena edició. També es podran fer un taller-degustació de capirinhes i mojitos a càrrec del Club del Cep i un taller de dansa creativa dirigida a tots els públics i monitoritzat per les ballarines Carla i la Marta Móra. A més,hi haurà dues passejades mediambientals centrades en l'entorn arenyenc a càrrec dels biòlegs Enric Badosa i Carme Buxalleu. La programació de la Biblioplatja es tancarà el divendres 30 d'agost amb el concert en directe dels arenyencs Nòmada Trio a les 10 de la nit.

Les activitats organitzades a la Biblioplatja estan dirigides al públic adult i infantil, i procuren ser un espai de lleure i cultura obert a tothom. La Biblioplatja és una iniciativa de la Biblioteca P. Fidel Fita organitzada amb el suport de les Regidories de Joventut, Cultura i Medi Ambient de la vila. Aquest és el 16è any consecutiu que l'espai obre les portes oferint els seus serveis als banyistes amb un èxit notable i havent-se convertit ja en un actor estable de la geografia estiuenca d'Arenys de Mar.

A continuació podeu consultar el programa de la Biblioplatja:

Fitxer Acrobat-PDF de (5.51MB)

Fitxer: Biblioplatja_2013.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 5
Mida: 5.51 MB

Publicat el 17 de juliol de 2013
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^