Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Un cop passades les festes de Sant Roc toca fer balanç, les incidències durant aquests dies han estat mínimes, tot i les activitats les concentracions de gent.
A llarg d'aquestes festes, la Policia Local va reforçar el seu servei triplicant el número d'agents en comparació a una jornada habitual.
Una de les activitats que més agents va mobilitzar va ser la XXX Pedalejada, celebrada dijous 15 d'agost. El volum de participants, les diferents edats dels mateixos (pares, mares, canalla, joves...) i l'afectació en el trànsit de molts carrers de la Vila, la converteixen en una de les que activitats amb més complexitat de totes les programades en aquestes dates; Fins a 23 agents van ser convocats per treballar per la seguretat, la mobilitat de la ciutadania i el correcte desenvolupament de l'activitat.
Gestionar les alteracions del trànsit, controlar la seguretat ciutadana o la correcte senyalització dels espais, han estat algunes de les tasques bàsiques desenvolupades de manera curosa pels agents de la Policia Local. Tasques que es repassen i ens desenvolupen abans i durant els actes, de manera coordinada amb els organitzadors així com també amb altres equips d'emergència. Un clar exemple son La Cercavila Nocturna o La Pesta on amb dies d'antelació es treballa per planificar el dispositiu i hores abans es repassa, a peu de carrer, que tot i tothom estigui a lloc i preparat per a que tot es desenvolupi amb normalitat.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00