Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Dimarts es van iniciar les obres de millora de la taulada del pavelló municipal. Les obres , en les que estan treballant cinc operaris, serviran per reparar la taulada del pavelló, que darrerament presentava problemes de filtracions d'aigua, en dies de fortes pluges.
La localització de forats, la col·locació de plaques de policarbonat, el segellat i altres desperfectes son algunes de les accions que es realitzaran, en els 180m2 de la taulada de la pista de Hoquei i que van ser adjudicades a l'empresa Cobernus.
L'actuació, que està prevista finalitzi aquesta mateixa setmana, ha estat programada en aquestes dates per perjudicar el menys possible als entrenaments de les entitats esportives i d'aquesta manera tenir-ho tot preparat per a l'inici de temporada de les competicions.
Una actuació programada amb la coordinació de les Regidories d'Urbanisme i Esports, que evitarà en un futur haver d'interrompre cap tipus de competició per problemes de filtracions.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00