Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Un taller per aprendre els secrets dels contes i dels relats breus

taller contesEl proper mes de febrer es posa en marxa a Arenys de Mar un taller de contes o relats breus adreçat a persones a partir de 15 anys que es vulguin iniciar o perfeccionar en qualsevol dels aspectes relacionats amb l'escriptura de relats.

Es treballaran els conceptes bàsics que defineixen el conte, diferenciant-lo d'altres gèneres narratius com la novel·la o la crònica periodística. Partint de la idea que cal conèixer les normes per després poder-se-les saltar, la intenció del taller és estimular i donar eines útils als participants que es vulguin encarar al repte que sempre suposa l'escriptura.

El taller constarà de quatre sessions d'una hora i mitja de durada, i es realitzarà tots els divendres del mes de febrer, de 18.30 a 20 h. Es portarà a terme al Casal de Joventut Seràfica (c. Josep Baralt s/n) i anirà a càrrec de Noemí Bibolas. El preu per participar-hi és de 6 euros i les inscripcions es poden fer fins al 5 de febrer de 2015 a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament, de 8.30 a 14 h, o trucant al Servei de Català (93 795 99 00, d'11 a 14h).

Publicat el 14 de gener de 2015
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^