Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Atesa la previsió meteorològica dels pròxims dies, Protecció Civil ha activat la fase d'alerta PROCICAT per risc de forts vents. Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, s'esperen ratxes màximes de vent que superaran del llindar de 90 km/h a partir del migdia de demà dijous 29/01/2015.
El vent bufarà de component oest i amb major intensitat a les zones més elevades. El fenomen afectarà pràcticament tot el territori amb especial intensitat la matinada de dijous a divendres.
Davant d'aquesta alerta es recomana a la població extremar les precaucions mentre durin les ventades i que es prenguin les mesures oportunes per evitar que objectes o elements puguin desprendre's per la força del vent.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00