Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'escola Sinera torna a guanyar un premi Baldiri Reixac

Per segon any consecutiu, els alumnes de 6è de l'escola Sinera han guanyat un premi Baldiri Reixac en la modalitat d'alumnes amb l'activitat Fira de Turisme d’Europa (FITUE),que han realitzat aquest curs dins del projecte “Pinzellades d’Europa”, de l’àrea de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural.

El muntatge d’aquesta Fira ha consistit en la formació de grups de 3 alumnes que van escollir un país d'Europa sobre el que van haver de recopilar informació amb l'objectiu de realitzar una guia turística amb dades d'interès general. També van haver de construir la maqueta d’algun monument o lloc d’interès del país i la preparació i caracterització d’un espai (estand) per a poder exposar els materials elaborats.

Tot plegat per poder celebrar la FITUE durant una jornada en la qual la comunitat educativa a la Fira (alumnes, mestres i famílies) la van poder visitar i en la que els grups d'alumnes, caracteritzats del país escollit, van ser  els encarregats d’explicar-ne els seus atractius.

El premi l'atorga la Fundació Carulla amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya. El lliurament tindrà lloc el diuemenge 7 de juny a l'Espluga de Francolí.

Publicat el 28 de maig de 2015
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^