Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Arenys de Mar tornarà a vetllar per la seguretat del CanetRock

Arenys de Mar destinarà 24 agents de la Policia Local per garantir el correcte desenvolupament del festival, que tindrà lloc aquest dissabte als terrenys del Pla d'en Sala.

A més dels agents de la Policia Local, que s'uneixen al personal de Mossos d'Esquadra, Proteccio Civil i Creu Roja, que vetllaran per la seguretat del recinte i les seves immediacions, Arenys de Mar també ha portat a terme el condicionament de tots els rials habilitats com a possibles sortides d'emergència. En aquest sentit, el trànsit de persones i vehicles estarà prohibit en aquests rials com a mesura de seguretat.

L'Ajuntament d'Arenys de Mar també ha supervisat que les instal·lacions del recinte del CanetRock compleixen la normativa vigent dels esdeveniments de concurrència massiva, elaborant el Pla d'Autoprotecció Local que exigeix la Llei.

canet rock

Publicat el 3 de juliol de 2015
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^