Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Afectacions importants de trànsit pels propers 3 i 4 d'octubre

Dissabte 3 d'octubre de 2015:

Amb motiu de la cursa nocturna, que tindrà aquest recorregut: Rotonda Olivar, Riera Pare Fita, lateral Pare Fita fins al pas de la plaça Montal, carrer Doedes, Pujada de Lourdes, Rial sa Clavella, Pujada de Lourdes, carrer Can Nadal, carrer Auterive, carrer Ana Maria Ravell, carrer de la Torre, carrer Bisbe Pasqual, carrer Església i plaça Església.

Informem que:

- L’afectació al trànsit de vehicles per aquests carrers serà aproximadament entre les 19 i les 23 hores del dia 3 d’octubre.
- Que tots els vehicles podran circular amb total normalitat per la carretera B-511 i la Riera Bisbe Pol.
- Que els Jutjats i el CAP d’Arenys de Mar queden afectats pel recorregut de la cursa. No obstant, per a les urgències els agents de la Policia Local facilitaran el pas d’aquests vehicles pel rial Sa Clavella, Can Nadal i Auterive.

Diumenge 4 d'octubre:

Aquest diumenge se celebra al Maresme la cursa esportiva IRONMAN. Per tant la N-II, en tot el nostre terme municipal, hi estarà totalment tallada a la circulació de vehicles entre les 07´30 i les 19´00 hores, aproximadament, d´aquest dia. 

Dades  d'interès:

- La carretera N-II estarà tallada entre les 7.30 i les 19 hores, aproximadament.

- El servei de bus interurbà podrà baixar fins a la rotonda de l'Ajuntament.

- Entre els conjunts residencials La Estrella, Apartarenys i el casc urbà de Canet, hi haurà un carril provisional.

- Els veïns de Les villes, El Canyadell i la zona comercial Muvisa podran accedir-hi pel carrer d'En Draper.

- Del pàrquing de la Renfe no podran sortir vehicles, i el pas de vianants de l'estació estarà tallat i s'haurà d'utilitzar el pas subterrani.

- Del Port es podrà sortir i entrar pel soterrani de la riera Bisbe Pol d'Arenys de Mar.

Publicat el 15 de setembre de 2015
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^