Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Arriba Sant Zenon!

Arenys de Mar ja ho té tot a punt per celebrar la Festa Major 2016. Enguany, el 9 de juliol -diada de Sant Zenon, patró de la vila-, cau en dissabte, de manera que els actes es repartiran entre els dies 8 i l'11 de juliol.

La Festa Major arrencarà el divendres 8 de juliol amb el pregó que enguany anirà a càrrec del Cor l'Aixa, amb motiu del seu 25è aniversari. A partir de llavors tindrem tot un cap de setmana replet d'activitats per a tots els gustos i totes les edats, entre les quals no hi faltaran la cercavila de gegants, la cantada de les Completes, els balls i concerts de Festa Major, els focs artificials o la Gimcana familiar i les Barraques.

Totes elles estan recollides en el programa de Festa Major que aquesta setmana s'està repartint a tots els domicilis d'Arenys de Mar i que també inclou la resta d'activitats previstes per al mes de juliol. També podreu consultar tota la programació de Festa Major des del vostre dispositiu mòbil gràcies a l'APP Fires i Festes, disponible a les plataformes d'Android i Apple.

La imatge que il·lustra la portada del programa aquest cop ha anat a càrrec del dissenyador local Txeni Gil i és la mateixa que trobareu a la samarreta de Festa Major, que podreu comprar a partir del 4 de juliol, al C.C. Calisay, al preu únic de 5 euros.

Ja podeu consultar el programa en formar pdf des d'aquí:

Fitxer Acrobat-PDF de (2.77MB)

Fitxer: ArenysFesta2016.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 44
Mida: 2.77 MB

Nota: els Food Trucks no s'instal·laran els dies 8 i 9 de juliol a la part nova coberta de la Riera, com s'especifica a la pàgina 24 del programa.

Publicat el 30 de juny de 2016
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^