Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Ajuntament reclama el sanejament de l'abocador de pneumàtics als seus hereus

L'Ajuntament d'Arenys de Mar ha fet arribar una ordre d'execució als hereus de la finca que acumula al voltant de 5.000 pneumàtics, a tocar de la riera de Torrentbó. En cas que no retirin els pneumàtics després d'una segona ordre d'execució, l'Ajuntament es planteja actuar-hi subsidiàriament i reclamar-los l'import dels treballs de retirada i destrucció. Un cost que oscil·laria entre els 60 mil i els 80 mil euros.

El cas es remunta a fa més de 10 anys, quan l'Ajuntament ja va obrir un expedient i es van enviar diferents requeriments als hereus del propietari de la finca, que va morir fa 17 anys. Uns requeriments que no han obtingut resposta perquè es tracta d'una herència jacent. És a dir, que els hereus no han acceptat l'herència i, per tant, no es fan responsables de l'abocador.

En tot cas, l'equip de govern està disposat a solucionar definitivament aquesta situació, considerada perillosa ambientalment pel risc d'incendi dels pneumàtics, així com per ser un important focus de cria del mosquit tigre. En aquest sentit, des del consistori s'han agilitzat els tràmits i els contactes amb administracions superiors perquè assessorin sobre com procedir en aquesta situació.

Publicat el 23 de març de 2017
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^