Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Oficina d'Atenció Ciutadana manté la cita prèvia pels tràmits que demanen més estona

OACL'Oficina d'Atenció Ciutadana ja ha retornat fa mesos a l'atenció presencial al seu espai habitual, a la Plaça de la Vila, i ha eliminat la cita prèvia que es va fer de forma obligada durant els mesos d'alerta per la pandèmia de coronavirus.

Malgrat aquest retorn complet a la normalitat hi ha un seguit de tràmits que per la seva complexitat i el temps d'atenció que s'exigeix se segueix cal fer una reserva de cita prèvia. 

Els tràmits que es demana la cita previa són:

  •  Modificacions en el Padró d’habitants: altes per canvi de residència o canvis de domicili dins de la població.
  • Validació de certificats digitals per les persones físiques (IDCAT)
  • Trasllat de documentació als  diversos departaments de la Generalitat de Catalunya.
  • Canvis de titularitat de nínxols del Cementiri Municipal.
  • Tràmits relacionats amb la tinença i conducció  de gossos potencialment perillosos.

Podeu concertar cita a través de la pàgina web  o trucant per telèfon al  93 795 99 00

Oficina Virtual

L'Ajuntament disposa de l'Oficina Virtual que agrupa les tramitacions on-line existents. A partir d'aquest servei es pot consultar informació sobre tràmits i gestions oferts des de l'oficina d'atenció al ciutadà. Addicionalment es pot iniciar la tramitació en línia de determinades sol·licituds i tenir accés a la carpeta del ciutadà amb informació personal amb tota la garantia de seguretat.

Contactar amb l'OAC:

Publicat el 25 d'octubre de 2021
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^