Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
La regidoria de Cultura i Festes fa una molt bona valoració dels actes organitzats durant el Nadal a la nostra població.
El Tió va fregar el miler de visites de nens i nenes que amb les seves famílies van alimentar-lo durant els dies 14 i 15 de desembre i el van fer cagar durant el cap de setmana següent. Aquest any el Tió no va haver de llençar gaire menjar caducat.
D’altra banda, el pessebre municipal va rebre gairebé 4.000 visitants. Es va inaugurar el 22 de desembre a la sala d’exposicions del C.C.Calisay i que es va poder visitar fins el dia 7 de gener. El Pessebre, construït per un grup d’arenyencs aficionats al diorames nadalencs, reproduïa l’estampa d’un poble de muntanya situat a la riba d’un riu. La seva construcció es va portar a terme durant 3 setmanes i el públic el va valorar molt positivament. A més, per aquest pessebre es van comprar figures noves que segurament formaran part del diorama de l’any que ve.
La celebració de l’arribada del nou any a la plaça de l’església es consolida amb una gran participació. La formula de menjar el raïm en comunitat en un ambient familiar i local seguit d’un espectacle musical va agafant cada cop més interès entre el nostre vilatans.
I la cavalcada de Reis, amb 12 carrosses, va ser el punt i final a una gran celebració. Els Reis varen arribar puntualment a la cita i la seva cavalcada va fer gaudir en tot moment als nens i nenes, i el seus familiars, que ja feia dies que els esperaven. A banda de les tres carrosses Reials estrenades l’any 2023, aquest any l’Associació Cavalcada de Reis va sorprendre’ns amb les novetats d’una gran estrella que obria la comitiva i la reproducció de la xemeneia del Calisay. Aquestes carrosses anaven acompanyades, entre d’altres, del gran torell de reis, el tren del Còndor, el skyline de la nostra població fet per l’UBICA i el llagut del Club Rem Arenys ple de paquets.
La pluja no va impedir ni la Cavalcada ni el lliurament de la clau de les cases arenyenques que l’Alcalde va lliurar als Reis des del balcó de l’Ajuntament. Les recollida de cartes, en previsió de pluja i fred, es va realitzar a la sala Polivalent del C.C.Calisay.
Aquestes activitats van anar combinant-se amb tot un munt d’activitats organitzades per les entitats locals: Pastorets, quines, poemes, fires, concerts, tallers... des de la regidoria es vol donar les gràcies a tots els organitzadors i participants per fer un Nadal complet a Arenys de Mar.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00