Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Els residus tèxtils sanitaris i els excrements d'animals domèstics s'hauran de treure a dins d'una nova bossa

Els bolquers, les compreses, els tampons, les tovalloletes, el fil dental i els petits residus de cures domèstiques s’hauran de treure a dins d'unes noves bosses de color rosat, que es poden adquirir des d’aquest dilluns 16 de setembre a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.

Aquestes bosses substituiran, per tant, els adhesius que fins ara es posaven en aquelles bosses amb les quals es treien al carrer aquest tipus de residus. Tot i això, si algú encara en té, els pot continuar utilitzant fins que se li acabin.

Les noves bosses també es poden aconseguir en les parades informatives de la campanya de sensibilització sobre la recollida selectiva.  Durant el mes de setembre hi haurà dos punts informatius: un els matins, els dissabtes de mercat davant del Calisay i un altre les tardes, que serà rotatiu a la plaça de la Mare Paula i a la placeta, per tal d’arribar a tots els veïns i les veïnes. A l’octubre es mantindrà el del Calisay.

Els residus tèxtils sanitaris i els excrements d'animals domèstics són recollits de forma diària per raons d'higiene. 

Publicat el 16 de setembre de 2024
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^