Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Ivet Milà, autora del cartell de la Festa Major de Sant Zenon 2026

L’autora del cartell de Sant Zenon 2026 és l’arenyenca Ivet Milà, il·lustradora i creadora artística. En la imatge que ha creat, pintada a aquarel·la, el protagonisme és per en Tallaferro i na Flor d'Alba oferint un dels balls de Festa Major. El llibret del programa ja es pot consultar online i es comença a repartir a les llars aquest dijous 2 de juliol. 

Ivet Milà està vinculada al projecte Love Lines, des d’on desenvolupa una obra inspirada en espais, moments i històries reals. La seva relació amb el dibuix neix des de la infància, una passió que amb els anys ha convertit en la seva professió. Actualment treballa transformant paisatges, escenes i elements del patrimoni local en peces artístiques elaborades amb aquarel·la, guaix i tècniques digitals, caracteritzades per un estil personal, detallista i acurat.

Entre els seus projectes destaca “Fem poble”, una iniciativa artística personal centrada en la creació d’un recull d’aquarel·les inspirades en els espais, les festes i les tradicions d’Arenys de Mar. Dins d’aquesta ha desenvolupat obres dedicades a Sant Roc i Sant Zenon, concebudes amb la voluntat de contribuir a la representació visual i cultural del municipi i de generar imatges amb valor artístic i capacitat de perdurar en el temps. Pots seguir-la al seu canal d’Instragram @lovelinesivet.

Publicat l'1 de juliol de 2026
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^