Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
L'arenyenc Jordi Pons-Ribot es torna a posar a la direcció de la companyia local Fènix Teatre per portar al Teatre Principal, en quatre úniques funcions, l’Avar de Molière (1668) en una versió lliure on veurem Harpagó -el protagonista- confinat en una cel.la d’un sanatori mental, víctima de la seva obsessió desaforada pels diners. Allí, enmig d’una estança de parets altes i fredes, Harpagó recordarà i reviurà algunes de les situacions més extravagants que l’han conduit a aquesta reclusió.
En el repartiment d'aquesta obra trobem un equip d'actors i actrius format per Quim Dotras, Sergi Argemí, Mercè Boher, Joan Ramon Cabús, Marta Catalan, Maira Comalat, Josep Mestres, Lalo Rodríguez Fita, Núria Rodríguez Fita. El Disseny d’il.luminació va a càrrec de Jordi Bibolas i l'escenografia és d'Alfred Casas.
Les quatre úniques funcions tindran lloc els dissabtes 20 i 27 de gener a les 9 del vespre i els diumenges 21 i 28 de gener a les 7 de la tarda. Les entrades anticipades al preu de 10 euros es poden aconseguir a www.teatreprincipal.cat o la taquilla del teatre els divendres 19 i 26 de gener, de 19 a 20.30h vespre. També es podean comprar una hora abans de la representació a la taquilla del teatre al preu de 12 euros.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00